Met hulp van 24uurzorg is het gemakkelijk uw inwonende assistent te kiezen

24uurzorg is een bemiddelingsbureau. We gaan dus op zoek naar de ideale match tussen uw vereisten en de kwaliteiten van uw ideale assistent.

De selectie 


We adviseren u bij uw keuze voor de meest aangewezen inwonende assistent. Onze ervaring hebben we gedurende meer dan zeven jaar opgebouwd in de thuiszorg voor ouderen.

24uurzorg heeft geen mensen in dienst. U bent de werkgever van uw inwonende assistent en zorgt voor zijn maandelijkse beloning. Dat is in overeenstemming met laatsten veranderingen van de Belgische wetgeving.

U betaalt 24uurzorg een bemiddelingspremie.

Om u wegwijs te maken in de geldende tarieven stellen wij u een kostenindicatie voor. Daarnaast krijgt u ook alle nuttige informatie over arbeids- en socialezekerheidsvoorwaarden. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.


Uw       kennismakingsgesprek met ons team

Uw vertrouwen is ons veel waard. Daarom komen we graag bij u langs. Zo vertelt u ons in uw thuisomgeving welke behoeften u hebt. Op basis van uw informatie informeren we u uitgebreid over onze mogelijkheden. En vertalen we uw vragen in de meest geschikte dienstverlening. Tegelijk leert u ons meteen wat beter kennen. Uiteraard is een kennismakingsgesprek geheel vrijblijvend.

Om de ideale inwonende assistent te vinden die aan al uw vereisten voldoet, vragen we u om een werkschema op te maken. Daarin geeft u aan voor welke taken u uw assistent wilt inzetten en de werktijden die u voor ogen hebt. We evalueren samen uw schema en stellen de vacature voor uw assistent op. Dat maakt het mogelijk voor ons de prijs van zijn werk preciezer vast te leggen.

Wij zijn er klaar voor onze samenwerking vast in een bemiddelingsovereenkomst te leggen.

U betaalt 24uurzorg een eenmalige bemiddelingspremie.

Na opmaak van de bemiddelingsovereenkomst stellen we een gezinsprofiel samen. Met die gegevens gaan we op zoek naar uw ideale kandidaat. Uit ons strenge selectieproces komen één of twee kandidaten naar voren. Die stellen we u uitgebreid voor. Zo beschikt u over alle gegevens om een geschikte assistent te selecteren.


U als werkgever


Is de selectie rond? Dan zorgen wij ervoor dat uw assistent snel en vlot in België aankomt. Uw inwonende assistent spreekt Engels, Duits of Frans. Een aantal medewerkers spreekt ook Nederlands op basisniveau.

Daarnaast vervult ons agentschap alle nodige formaliteiten zoals vliegtuigticket en verzekering van de assistent, de voorbereiding van het arbeidscontract en zijn inschrijving. 24uurzorg zorgt voor een snelle, vlotte en correcte afhandeling


Виж повече
Купи Сега
Изчерпан